دختر گلم آندیادختر گلم آندیا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 26 روز سن داره
دختر گلم ویانادختر گلم ویانا، تا این لحظه: 9 سال و 30 روز سن داره

فرشتهای کوچولوی ما

این روزهای آندیا

1392/8/30 19:13
نویسنده : مامان مریم
628 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کوچولوی قشنگ مامانقلب

 

                           

                          میخوام دوباره یکم از کارای جدیدت بگم

niniweblog.com

 

*الان که مینویسم تقریبا ده روز مونده ١٨ ماهت تموم شه و یه سری کارای جدید یاد گرفتیniniweblog.com

*تازگیها قشنگ و واضح میگی مامان و قند تو دل من آب میکنیniniweblog.com

 

 

*کم کم هوا تاریک میشه میری پشت در و هی میگی بابا بابا و وقتی میاد ذوق میکنیniniweblog.com 

 

 

*هم چنان عاشق بازی با گوشی هستی و تا من حواسم نیست برمیداری و ....ولی کار جدیدت اینه که خودت شروع میکنی با گوشی عکاسی کردن که چند تا از نمونه عکساتو میزارم تو ادامه مطلبniniweblog.com 

 

 

*عاشق انگور و کشمش هستی و حتما هم باید خوشه ای بخوری..در یخچالم باز میکنیniniweblog.com 

 

 

*معنی بغل کردن رو کامل درک میکنی (البته از خیلی وقته پیش)وقتی میگم نی نیتو بغل کن بغلش میکنیniniweblog.com

 

 

 

*یه وقتا یکدفعه محبتت گل میکنه بغلم میکنی صورتو میچسبونی به صورتمو و بوس میکنی که من اینکارتو با دنیا عوض نمیکنم خیلی میچسبهniniweblog.comniniweblog.com

 

 

*یه موقع ها یکم خشن میشی مثلا میزنی رو شکم بابا یا مو میکشی که همون موقع بهت میگم نکن بده ناز کن... تو هم شروع میکنی به ناز کردنو میگی ناااا نااا......niniweblog.com 

 

 

*یک مقداری البته از یه مقداری بیشتر حسودی میکنی امان از وقتی که من یه نی نی بغل بگیرم یا بابا بیاد سمت من فقط دستشو بزاره رو شونه مامان واااای که چه میکنی...اول گریه بعد داد بعد پرت کردن دست بابا و در آخر چسبیدن به من!niniweblog.com

 

 

 

*هر از چندی برات کیک عصرونه درست میکنم هنوز مواد آماده نشده شروع میکنی به به...دوست داری ولی نه اینکه خیلی هم بخوری البته فاصلش هم باید زیاد باشه..

 

 

*پستونکت همدمته و اصلا ازت جدا نمیشه دیگه خودت میری کیفمو باز میکنی از جاش درمیاری و میزاری دهنت هر جا بزارم بازم میبینم یهو دهنته خیلی اصرار ندارم بگیرم ازت ولی امان از روزی که دیگه پستونکی نباشهههههniniweblog.com

 

 

*وقتی پی پی میکنی میگم چیکار کردی میگی اه اهniniweblog.com 

 

 

*وقتی گوشیم یا تلفن خونه زنگ میخوره میدویی میری برمیداری میای سمتم یهو وای میستی شروع میکنی به الووو هرچی میگم بردار بیار دکمشو بزنم گوش نمیکنی و در میری... هر چیزی رو هم که اسمشو بدونی بگم بیار اگه حسشو داشته باشی برام میاریniniweblog.com

 

 

*میری رو مبل آیفونو برمیداری و شروع میکنی به سخنرای به همین دلیل آیفون خونه اکثر مواقع خواموش

 

 

*تا جعبه دستمال کاغذی میبینی میدویی میری برمیداری و صورتتو پاک مکنی یهوو میبینیم کل جعبه خالی شده دستماله دورته عکسشو تو ادامه مطلب میزارم

 

 

*وقتی سرت یا هرجای از تنت به جای میخوری و من حواسم نیست میدویی میای نشونش میدی که بوسش کنم بعد میگم دیگه کجات خورد دستتو میاری بوس میکنم بعد پاتو میاری و ....

 

 

 

 *خونه که همیشه از دستت کن فیکونه من جمع میکنم پشت سرم ولو میکنی دیگه منم زدم به دنده بی خیالی

niniweblog.com

niniweblog.com

 

 

*یه دونه صندلی بادی داری که همش میکشونی اینور و اونور و روش میشینیماچ

 

 

*یه کار بد...................niniweblog.com...وای وای وای

 

 

*خیلی دوست داری این کارو من اینور بابا اونور تو هم این وسط......niniweblog.com

 

 

*دایره کلماتت :

بابا

مامان

آبه:آب

به به

اه اه

د د

عمممه :عمه

حاله: خاله

دای: دایی

ممم:پستونک

بده من

مال من

عجیجم:عزیزم

چیچ: کیک

قربون اون حرف زدنت بشم منniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا علی
7 آذر 92 14:36
قربونش برم جیگر بابا رو
مامان ایلیا
15 آذر 92 17:06
جیگرشوووووووووو.دلم بیشتر براش تنگ شد پس کو عکش با دستمال که گفتی تو ادامه مطلب میذارم؟
مامان مریم
پاسخ
تنبلی! واقعیتش این که نمیدونم عکسه چی شد انقد عکسام پخش و پلاست یادم نمیاد کجا ریختم ولی میخوام ایشالا یه پست بزرام فقط برای همین عکس های خرابکاریش
ژاله مامان آیدا
27 آذر 92 14:00
سلام مریم جون آندیا عسل چطوره؟آندیا خانوم خیلی نازه ماشااله حلقه اسم یا آویز؟آخه دو قسمت تو سایت هست اگه میتونی تو خود سایت پیغام بزار تا ببینم کدوم قسمته لینکتون کردم http://kadonamadi.blogfa.com
مامان مریم
پاسخ
قربونت برم منم لینک کردمباشه اونجا میگم