دختر گلم آندیادختر گلم آندیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه سن داره
دختر گلم ویانادختر گلم ویانا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 4 روز سن داره

فرشتهای کوچولوی ما

شب یلدا

1392/10/3 17:43
نویسنده : مامان مریم
894 بازدید
اشتراک گذاری

                                                          سلام سلام فرشته کوچولو

                                                                      

پری شب شب یلدا بود.

                      9 تصاویر متحرک شب یلدا

امسال اولین شب یلدایی بود که ما جایی مهمونی نرفتیم و حتی مامانبزرگ و بابا بزرگهارم گفتیم بیان پیش ما.شب قبلش چون برای خاله مرضیه شب چله ای آورده بودن ما رفتیم بودیم اونجا اما شب یلدا رو خونه خودمون با بابابزرها و مامانبزرگهات و عمه نیلو گذروندیم.خاله مرضیه هم با عمو ارش خودشون دعوت بودن و نتونستن با ما باشن.شب خیلی خوبی بود و خیلی خوش گذشت.لباس هندونه پارسالت که مامان ناهید برات خریده بود امسال هم تنت میشد فقط قد شلوارش یکم برات کوتاه بود با این حال همونو تنت کردم و شدی هندونه کوچولوی شب یلدای ما..

متاسفانه یادم رفت به مامان ناهید بگم دوربین رو بیاره با گوشی عکس گرفتم برای همین عکسامون خیلی با کیفیت نیست ولی خب بهتر از هیچیه!

 

      

     

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيد

 

                                           بقیه هم در ادامه مطلب

 

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيد

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيد

 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيد

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

الناز مامان آوا
3 دی 92 19:25
شب يلدات مبارك هندونه شيرين
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جووون
مامي ژوان
4 دی 92 13:05
به به چه هندونه كوچولوي خوشگلي.... مري جون يلداتون مبارك هميشه شاد باشين و جمعتون جمع باشه...
مامان مریم
پاسخ
مرسی زهره جون
مامان ارمیا و ایلمان
7 دی 92 9:18
سلام گل خاله. یلدات با تاخیر مبارک. چه خوراکی های خوشمزه ای مامان برات چیده. ایشالله همیشه سالم و شاد باشی.
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله جون
مامان ایلیا
7 دی 92 14:31
به به چه میز خوشگل و خوشمزه ای. از همه خوراکیای میز خوشمزه تر،اون هندونه آبدار و شیرینه که دلم میخواد الآن پیشم بود و یه گاز ازش میگرفتم.جوووووووونمممممم قربونت برم که فقط قد کشیدی خوشگل خاله و مثل ایلیا لباس پارسالتو پوشیدی
مامان مریم
پاسخ
مرسی خاله زینب جوون میبینی خاله از بس که هی مریض میشه بچم
آیدا مامان آرشیدا
11 دی 92 12:52
سلام مریم جون دلمون برات تنگ شده ها. ای جانم آندیا چقدر ماهه خیلی بزرگ شده هزار ماشاله بوسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسسس. یلداش هم مبارک باشه اگه تونستی به ما هم سر بزن خوشحال میشیم.
مامان مریم
پاسخ
سلام آیدا جون مرسی عزیزم...من لینکت میکنم آدرستو نداشتم آرشیدای نازو ببوس
ماندانا
14 دی 92 0:15
دختر نازی داری خدا حفظش کنه ایشالا زیر سایه بابا مامانش 150 ساله بشه
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم
اسپاترا
16 دی 92 3:57
یلداتون مبارک باشه خانمی وبلاگ آندیا جون مثل خودش زیباست با اجازتون من شما رو لینک کردم خوشحال میشم که شما هم به ما سر بزنید مامان مهربون آندیا جون رو کلی ببوس
مامان مریم
پاسخ
مرسی عزیزم لطف داری حتمامنم لینک کردم
اسپاترا
17 دی 92 17:41
خانمی خصوصی رو چک کن
مرضیه
22 دی 92 16:39
ای هندونه شیرین الهی قربون موهای خوشگلت بشم من
مامان مریم
پاسخ
خدا نکنه خاله جون
مامان علی کوچولو
6 بهمن 92 15:58
سلام دوست عزیز من چند بار نظر دادم واستون ولی شما تایید نکردیداخه من دوست دارم دوست دوستای جدید پیدا کنم من شما رو لینک کردم البته با اجازه!میشه به ما هم سری بزنید اگرم دوست داشتید ما رو لینک کنید خوشحال میشم
مامان مریم
پاسخ
سلام عزیزم..من اولین بار پیغامتو میبینم تاحالا نظری از طرف شما ندیدم مطمئنی فرستاده بودی؟؟؟ به هر حال منم خوشحال میشم لینک کنم ولی خب هیچ ادرسی ازت ندارم
مينا مامي سام
4 اسفند 92 16:09
يلداتون مبارك. چه هندونه كوچولوي نازي.
مامان مریم
پاسخ
منون خاله مینا