دختر گلم آندیادختر گلم آندیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 13 روز سن داره
دختر گلم ویانادختر گلم ویانا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 17 روز سن داره

فرشتهای کوچولوی ما

دوستان نی نی سایتی

1392/7/7 22:13
نویسنده : مامان مریم
403 بازدید
اشتراک گذاری

مامان تو نی نی سایت دوستای خوبی پیدا کرده و با چند تاشون در ارتباط اول از همه روز ١٢ فروردین با بابایی ٣تایی رفتیم خونه خاله زینب جون پیش ایلیا آخه چند ماهه قبلش بدجوری مریض شده بود مامان میخواست بره پیشش ولی دکتر ممنوع کرده بود این بود که باب آشنای ماباز شد و عید رفتیم خونشون انداختیمشون تو زحمت خیلی هم خوش گذشت هم خاله زینب هم عمو حمید مهمانواز بودن

توی سفر دومی که به شمال داشتیم یه سر هم رفتیم ساری پیش مریم جون دوست خوب نی نی سایتیم و دخمل نازش وانیا و اونارم انداختیم تو زحمت اونجا هم بهمون خوش گذشت مریم جون و همسرش هم خیلی با محبت بودن

بعد یک مدت مریم جون زنگ زد که میخواستن بیان پیش ما اما اونروز ما درگیر خریدای خاله مرضیه بودیم بعدش رفتیم خونه مامان ناهید من خیلی ناراحت شدم که چرا زودتر بهم نگفت که خاله مریم گفت یکدفعه ای شده خلاصه ناهار فردا دعوتشون کردم به خاله زینب هم زنگ زد اوناهم قبول کردن بیان ما خیلی خوشحال شدیم آخه خیلی وقت بود میخواستیم دعوتشون کنیم هی نمیشد

خلاصه که فرداش اومدن پیش ما خیلی هم خوش گذشت...

 niniweblog.com

 niniweblog.com

وانیا..ایلیا...آندیا

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

بابا علی
14 شهریور 92 0:03
به ما که خوش گذشت ولی به بقیه فکر کنم زیاد خوش نگذشت
آیدا مامان آرشیدا
9 آبان 92 14:33
به به سلاممممممممممممممری خانم چی کارا کردین ایول من که کرجهستم هنوز نتونستم زینب جون رو ببینم ایول بابا. بوسسسسسسسسسس برا همشون خیلی ماهن. آندیا خانم هم که جیگر خاله بوسسسسسسسسسسس



سلام آیدا جون...
قربونت شما هم بیاین من خوشحال میشماااا...
مامان هيراد
26 آبان 92 18:03
سلام عزيزم چه وبلاگ زيبايي داري عزيزم ميشه هيراد منو هم لينك كنيد ممنون
مامان مریم
پاسخ
لینک کردم عزیزم