دختر گلم آندیادختر گلم آندیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 8 روز سن داره
دختر گلم ویانادختر گلم ویانا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 12 روز سن داره

فرشتهای کوچولوی ما

شیرین کاریها و خرابکاری های آندیا

1392/7/5 11:05
نویسنده : مامان مریم
346 بازدید
اشتراک گذاری

لبخندسلام دختر ناز و مهربونمماچ

میخوام یکم از کارات برات بگم از چند ماه پیش تا حالا

*یه بسته پاستل عمه نیلوفر برات خرید که عاشق اینی که باهاش همه جا رو نقاشی کنی اول روی کاغذ میکشی ولی به محض اینکه حواسم نباشه روی میز و دست وپاهات در نهایت رو کابینت و دیوار البته رو دیوار دعوات کردم از اونموقع دیگه نمیکشیمشغول تلفن

*هر وقت کار بدی میکنی بهت اخم میکنم زود میزنی پشت دستت میگی آه آه یعنی همون آخ آخ

niniweblog.com

*یه بارم رفتی رو استمپ وبعدم رو سرامیکا و رد پاهای خوشگلت.....آخ

*وقتی بهت میگم یه چیزی رو بهم بده در هر حالتی که باشی میدوی میری برام میاریقلب

*عاشق اینی که کفش یا دمپایی پات کنی مخصوصا ماله بزرگترهاروعینک

*علاقه خاصی به لوازم آرایشی و لاک داری هر وقت دست من یا خاله یا عمه لاک ببینی حتما باید برات بزنن بعدشم هر کی بهت میگه لاکت کو ناخنات با ناز نشونش میدی دخمل لوس منی دیگه

niniweblog.com

*تنها چیزی که برات جذابیت نداره اسباب بازیه هرچقدر جدید باشه فقط برای ٢دقیقه بعدشم پرت میشه یه گوشه چراشو نمیدونمسوال

*عاشق رانندگی هستی هر جا بابا وامیسته از ماشین پیاده میشه غر میزنی که بزارم جای بابا فرمانو بگیری هم برف پاکنو بزنی...یه کاره خطرناکم که میکنی اینه که در ماشینو باز میکنی و ما اولین کاری که میکنیم بعد از سوار شدن باید درا رو قفل کنیم...شیشه ماشینم همش میدی پایین فعلا بلد نیستی بالا بدی

niniweblog.com

*عاشق صحبت کردن با تلفنی.. گوشی دستت میگیری میری واسه خودت صحبت کردن اولشم میگی الوووماچ

niniweblog.com

*متنفری از اینکه من یا بابات بشینیم پای کامپوتر یا لب تاپ...عاشق آیپدی فقطم میگی یا نقاشی کنی یا برنامه ماهیگیری بیاد هی بکوبی روش بخندیکلافه

*عاشق آب بازی هستی اینکه یه لیوان یا پارچ پر آب پیدا کنی چشم منو دور ببینی دستتو بکنی توش البته این داستان شامله ماست هم میشهمتفکر

niniweblog.com

 

*وقتی بالش میبینی میگم لالا میری روش میخوابی البته برای ١٠ ثانیه سریع بلند میشیخمیازه

*هر چی دستت باشه حتی پستونکت بگم به منم بده میدوی میدی بهم زیادم خوب نیست دست ودل بازی عشقمقلب

*خیلی تنوع طلبی و زودی حوصلت سر میره خیلی هم ددری هستیگریه

*عاشق پیش پیشو هستی و هر وقت که خونه مامان ناهید هستیم کارت اینه که با بابا علیرضا برین به گربه ها غذا بدین

niniweblog.com

*خیلی به تاب بازی علاقه داری هر وقت میریم خونه مامانی فاطمه با باباجون رضا میرین ٢نفری پارک تاب بازی و پیاده روی

niniweblog.com

*روزی ١٠ بار میری کلتو میکنی تو مینی واشت یه چیزی میندازی توش به من میگی درش بیارممتفکر

*روزی ١٠ بارم کوسن های روی مبل مندازی پایین و دوباره میزاری رومبلاوه

*سخت ترین کارت واسه من اینه که یهو میای دست ادمو میگیری که پاشو بیا بریم اونجا که من میگم بعد میبری یه جا یه چیزنشون میدی دوباره میشینم از اول  این سناریو تا اخر ادامه داره یا با گریه های وحشتناکت تموم میشهکلافه

*عاشق این هستی که بخوابونمت رو اوپن اون نورای بالای اوپن که عوض میشه برات روشن کنم تو نگاهشون کنی کافیه بزارمت زمین که به کارام برسم اونوقت...ابرو

*لیت عکس جشن خاله مرضیه تو ویترین روزی ٣بار میری جلوش وامیستی دستای چربتو میمالی به شیشه و با خاله مرضیه حرف میزنی به من نشونش میدیمژه

*شبا که بابا از سر کار میاد دراز میکشه پشتشت میشی که مثلا سوارش شی و دور خونه بچرخونه کلا بابا رو فقط برای بازی و ددر میخوایمژه

niniweblog.com

*وقتی منو میخوای دیگه هیچی انقد گریه میکنی و کشو قوس میای و جیغ میزنی که کسی که بغلشی که شاید تا ٢ دقیقه قبلش باهاش بازی میکرد پشیمون میشه میده بغل من اکثرا هم وقتی کار دارم اینجوری میشیکلافه

*اصلا میونه ای با غذا نداری خیلی بد میخوری تا ٩ ماهگیت عالی بودی ولی کم کم خیلی بد غذا شدی حتی اگر خیلی هم گشنت باشه ٢تا قاشق اول رو میخوری بعدش به سختی دهنتو باز میکنی در نهایتم اصلا باز نمیکنی و در میریمشغول تلفن

*یه سری آهنگای به خصوصی رو واسه خودت دوست داری باهاشون زمزمه میکنی که این کارت محبوبه همست

niniweblog.com

*نانای کردنت که زیاد تعریف کردم تازگیها پا هم میکوبی وقتی اهنگ تند میشه قربونت برم ماشالااا هزار ماشالا خودم همیشه چشمت میکنم 

niniweblog.com

*بستنی خیلی دوست داری البته بهتر که دست خودت باشه و بخوریخنثی

 

*آخ آخ آخ تازگیها قندونا از دستت در امان نیستن یه بار هواسم نبود دیدم دهنت پره بهت گفتم تف کن شمردم دیدم ٧ تا قند تو دهنت بودتعجب

*عاشق اینی که قایم شی من بلند میگم اندیا کو اگه نزدیکم باشی دستتو میزاری رو صورتت که مثلا قایم شدی خیلی که صدات کنم یهو دستتو بر میداری میگی آه منم مثلا پیدات کردم اگرم دور باشی پشت کابینتی جای قایم میشی یواشکی نگاه میکنی

niniweblog.com

 

*وقتی بهت میگیم مثلا بابا رو بترسون چشاتو درشت میکنی یهو میپری میگی آووه جالبه که میگیم خودتو بترسون همین کارو میکنیلبخند

*وقتی بهت میگیم پیشو چی میگه با ناز میگی معووو

*میگیم هاپو چی میگه میگی هاپ هاپ هاپ

*تازگیها گل هم یاد گرفتی بگی خیلی ناز میگی گ ل

*ددر...بابا...ممم...آبه...اب اب به معنی تاب تاب...

*یه سری اصواتم داری که بعضیاشو من میفهمم

قربونه همه اداهات بشم منقلببغلماچ

 

niniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.comniniweblog.com

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا علی
14 شهریور 92 0:00
یه چیزایی هم هست که باید اظافه کنی همسر گرام. اول این که کسی که جلوی درب وایستاده و میگه آندیا بیا بریم ده در اولویت داره به همه چیز حتی بهترین بازی ها و غذا ها و آهنگ ها. بعدش این که علاقه خواصی به تایپ کردن با کی برد داره مخصوصا که بابا با کامپیوتر کار داره. بعدشم که علاقه خواصی به وسائل دیگران داره و هر چی خطرناک تر بهتر و هیچ علاقه ای به وسایل خودش نداره. دیگه بگم که یه رگشم خرگوشه و علاقه زیادی به سیم و وسایل سیم دار داره. البته خیلی چیزای دیگم هست مثل خراب کردن دفتر و کتابای بابا و نقاشی کردنشون و خالی کردن کیف دیگران و کنجکاوی داخل اون و ووو خیلی چیزای دیگه. یکی دیگه این که وقتی مامان رو میخواد چنان جیغی میکشه و لج میکنه که کسی جرات نداره بره سمتش و در نهایت به هر ترتیبی که شده باید بره پیش مامانش. بازم بگم؟؟؟
دایی پوریا
26 آبان 92 21:22
کلوچه ی من یک روز بردمت کوجه تا به قول خودمون بریم پیشوک ببینیم ولی اون روز هیچ گربه ای تو کوجه نبود پرسیدم پیشوک کو؟با ناز گفتی نیشت اون لحظه رو هیچ وقت فراموش نمی کنم نخودچی
مامان مریم
پاسخ
دایی مهربوووووووووووووون عاشقتیم