دختر گلم آندیادختر گلم آندیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 14 روز سن داره
دختر گلم ویانادختر گلم ویانا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 18 روز سن داره

فرشتهای کوچولوی ما

تولد مامان مریم

1392/8/30 13:09
نویسنده : مامان مریم
416 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسل مامان...نفس مامان

niniweblog.com

19 آبان تولد من بود 18 آبان هم تولد عمو آرش و از اونجایی هم که مصادف با محرم بود نمیشد جشن گرفت برای همین 18 آبان رفتیم خونه مامان جون دور هم جمع شدیم مامان جون و خاله مرضیه یه کیک کوچولو و برای جفتمون کادو گرفته بودن..دستشون درد نکنه..

niniweblog.com

تو هم عاشق شمع فوت کردن هی روشن میکردیم تو فوت میکردی آخرشم خوابت میومد و هی بهانه گرفته شامم مامان جون کلم پلو(من خیلی دوست دارم) درست کرده بود که دوست داشتی و استقبال کردی

فردا شبش هم مامانی و بابایی رضا عمه نیلو اینا اومده خونمون و کادو مامانو دادن

niniweblog.com

بابا علی هم زود از سر کار اومد یه دسته گل خیلی خوشگل هم گرفته بود و شب یهو کادو مامانو دادو سوپرایزم کرد

                                                      niniweblog.com

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا علی
7 آذر 92 14:38
در همینجا جا داره از زحمات همگی تشکر کنم بخصوص خودم که بد جور زحمتم شد
مامان مریم
پاسخ
بله واقعا دست همه و مخصوصا شما درد نکنه
مامان ایلیا
15 آذر 92 17:02
مریم جون تولدت مبارک.البته با کلی تاخیر الهی سالهای سال خوش باشید.کادوهاتم مبارکه بوووووووسسسسس
مامان مریم
پاسخ
ممنونم زینب جوون اینجا تاخیر داشت وگرنه جز اولین کسایی بودی که تبریک گفتی تو کلوب البته عزیزم..بوووووس