دختر گلم آندیادختر گلم آندیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 9 روز سن داره
دختر گلم ویانادختر گلم ویانا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 13 روز سن داره

فرشتهای کوچولوی ما

باغ پرندگان

1392/7/5 22:50
نویسنده : مامان مریم
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

هفته پیش با مامان ناهید و خاله مرضیه و عمو آرش رفتیم باغ پرندگان همه چیز خوب بود و خیلی هم خوش گذشت.

 

همش پرنده ها رو به همه نشون میدادی و برای همه واسه خودت راجع بهشون توضیح میدادی همش هم میخواستی دستتو ول کنم تا خودت راه بری همشم خلاف جهت ما میرفتی  زمین اونجا هم سنگی بود و من نگران بودم نیوفتی زمین خلاصه با این قضیه داستان داشتیم..

niniweblog.com

یه چیز جالب این بود که اونجا یه سری پل های چوبی بود که از فاصله های بینش میترسیدی وقتی بهشون میرسیدی یهو استوپ میکردی و وقتی هم میزاشتم رو پل تا ازت عکس بگیرم تکون نمیخوردی...

niniweblog.com

اونجا یه جا برای بازی داشت که اونجا هم کلی بازی کردی و دلت نمیخواست از اون قسمت بریم...اینم بگم که برای عکس انداختن اصلا همکاری نکردی

niniweblog.com

 

 

چند تا عکسم میزارم تو ادامه مطلب

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اینجام منو کلافه کردی رفتی بغل مامان ناهید اگه نبود اونروز ....

 

 

 

قربون اون گل بو کردنت

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان ایلیا
5 مهر 92 12:43
جیگرتو بخورمممممممم.دلم برات یه ذره شده.خوش گذشت خاله؟ایلیا هم مثل خودت دستشو که نمیده تازه همشم خلاف جهت ما میره.هههههههه


مرسی خاله جون ما هم دلمون تنگ شده براتون
آره خاله انقد کیف میکنم مامانمو اذیت میکنم!
الناز مامان آوا
6 مهر 92 15:00
انشالله كه هميشه بهت خوش بگذره آنديا خانم چه جاي قشنگي رفتين
بابا علی
6 مهر 92 16:54
اینم گفتی که بابا علی رو پیچوندید و خودتون تنها تنها رفتید حالشو بردید؟؟؟


خیلی جای بابایی خالی بود
مينا مامي سام
11 مهر 92 23:12
عزيزم هميشه به گردش باشي.


ممنون ایشالا شما و سام کوچولوی نازم همیشه در حال گردش و تفریح باشین