دختر گلم آندیادختر گلم آندیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
دختر گلم ویانادختر گلم ویانا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشتهای کوچولوی ما

7 ماهگی تا 9 ماهگی

1392/6/14 0:35
نویسنده : مامان مریم
295 بازدید
اشتراک گذاری

٧ماهگی رفتیم آتلیه و کلی عکس خوشگل انداختیم ازت البته شبش اومدیم خونه فهمیدم مریضی و خیلی اذیت شدی تا چند روز بمیرم الهی تو عکسام از چشات معلومه دیگه الان از چشمات میفهممناراحت

روز به روز بانمک تر از قبل میشدی دست دستی میکردیتشویق البته خیلی قبلتر ولی خوب الان با یه اشاره هم میرقصیدی هم دست میزدی عاشق آهنگ گاگنام استایل بودی و اصلا طاقت نمیآوردی تنها یه جا بمونی همش باید میشستم کنارت تقریبا به هیچکارم نمیرسیدم تو این مدت تولد دایی پوریا و بابا علی و بابا رضا هم بود برای هر ٣تا یه جشن کوچولو گرفتیم و دور هم بودیم..تو این مدت دو بار سرمای بدی خوردی که خیلی روزای بدی بود..خیلی هم لاغر شدی... چهاردستو پا هم میرفتیتشویق

niniweblog.comniniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا علی
15 شهریور 92 18:47
بله بله. یادش بخیر. من تازه فهمیدم وقتایی که میگن پدر صاب بچه در میاد یعنی چی
دایی پوریا
26 آبان 92 21:00
اندیا جونم یک روز من اومدم خونتون و تا دیر وقت موندم وچون دیر وقت بود نتونستم برگردم و شب خونه شما خوابیدم تو 6 ماهت بود شیر میخوردی منم نمی دونستم که تو تا صبح چندین بار بیدار میشی و گریه میکنی.خلاصه تا صبح از دستت نخوابیدیم صبح که افتاب در اومد برای همه ی مادر های جهان ارزوی سلامتی کردم>اینو گفتم که قدر زحمات پدر مادرمونو بدونم گلوله دایییی
مامان مریم
پاسخ
وااای دایی پوریا احساساتیم کردیآره یادمه صبحش گفتی خدا صبرت بده من فقط بازی بچه رو دیدم...یادش بخیر ایشالا آندیا بزرگ شه خودش بخونه اینوو