دختر گلم آندیادختر گلم آندیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
دختر گلم ویانادختر گلم ویانا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشتهای کوچولوی ما

روز دختر مبارک

1392/6/16 20:41
نویسنده : مامان مریم
261 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دل مامانلبخند

روزت مبارک فرشته کوچولوهورا

niniweblog.com

روزت مبارک دختر گلم قربونت برم که گفتم بیا بوست کنم لپتو آوردی جلو هزار تا بوووس از اون لپ خوشگلت کنم بازم کمه نفس من

niniweblog.com

 

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

عمه ی آتنا
16 شهریور 92 20:43
دختران فرشتگانی هستند از آسمان برای پر کردن قلب ها با عشق بی پایان... آندیا کوچولو روزت مبارک
بابا علیرضا
16 شهریور 92 22:08
دختر گلم روزت مبارک باشه



مرسی بابا جون
مامان ناهید
16 شهریور 92 22:11
نوه ی گلم عزیر دلم دومین سال روز دختر مبارکت باشه


مرسی مامان ناهید
خاله مرضیه
16 شهریور 92 22:49
روزت مبارک خاله جون


مرسی خاله جووون
الناز مامان آوا
17 شهریور 92 12:31
روزت مبارك خانم ناز


مرسی خاله جون
عمو آرش
17 شهریور 92 20:53
سلام آنننننییییی جون
پیش پیشو کجا رفت گوگولی
چیرا با من دیگی بازی نمیکنی خوووب
دیشب که کلی ماکارونی بازی و بستنی بازی کردیم
به بابا و مامان بگو
اصلا نیمخواد بگی
بیا با همه قهر کنیم
بعد دو تایی بریم خونه ما اونجا امکانات برای شلوغ بازی زیاد هست هیچ کسی ام باهامون کاری
روزت مبارک گوووگووولی


سلام عمو آرش
مرسی عمو جون
با شما که به ما بد نمیگذره عمو جون مخصوصا خرابکاری




ساره دختر خاله نفس
17 شهریور 92 22:07
سلام وب خوبی دارید به وب ما سربزنید نظر بدید.با تبادل لینک موافقید؟؟؟؟؟؟
مامان ارمیا و ایلمان
19 شهریور 92 13:15
سلام عزیزم. خیلی دختر نازی داری. من هم شما رو لینک کردم. از آشناییتون خوشحالم. روی گل دختر نازت رو ببوس.
مامان ایلیا
21 شهریور 92 23:52
روزت مبارک عزیز دل خاله.هزارتا بوووووووووووووووووسسسسسس


مرسی خاله جون