دختر گلم آندیادختر گلم آندیا، تا این لحظه: 11 سال و 11 ماه و 12 روز سن داره
دختر گلم ویانادختر گلم ویانا، تا این لحظه: 9 سال و 1 ماه و 16 روز سن داره

فرشتهای کوچولوی ما

1 ماهگی تا 3ماهگی

1392/6/14 0:19
نویسنده : مامان مریم
282 بازدید
اشتراک گذاری

١٠ روز اول بعد از دنیا اومدنت مامان ناهید اومد خونه ما و کنار ما بود شما خیلی اذیت نداشتی البته مامان ناهید هم خیلی کمک میکرد من زیاد حالم خوب نبود و ٥روز بعد از زایمان مریض شدم و خیلی اذیت شدم به سختی بهت شیر میدادم و کنار شیر من شیر خشکم میخوردی .روزای اول بعد از زایمان مهمونا میومدن خونه و تو رو میدین و کادو میدادن. بعداز ١٠ ..١٥ روز ما رفتیم خونه مامان ناهید و اونجا موندیم مریضی من خوب شد و بعد از یه مدت اومدیم خونه خودمون دیگه همه کاراتو خودم میکردم ولی شما ٢ ماه بیشتر شیر مامانو نخوردی و بیشتر به شیر خشک تمایل داشتی دیگه حال مامانم کم کم خوب شد برای ١ ماهگیت یه کیک کوچولو خریدیم و با بابایی و مامان ناهید و خاله مرضیه یه جشن خودمونی گرفتیم البته مامان ناهید برای چهل زروزگیتم اینکارو کرد.واکسن ٢ماهگیتم زدیم که تب کردی و من خیلی میترسیدم...

niniweblog.com  

niniweblog.com

niniweblog.com

 

چند تا عکس از این مدت تو ادامه مطلب

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ارشیا
12 شهریور 92 13:46
منتظر خوندن خاطرات نی نی کوچولومون هستیمبا اجازه لینکتون میکنیم